Skip to content

Mexico

december 30, 2012

Beste lezers,

Wellicht denken sommigen van jullie:  “wat is het stil bij zininzelfdoen?”. Dat klopt, na het laatste studentenproject, dat afliep in de lente van 2012 heb ik alleen zelf nog wat lopen klussen en verder geen grotere projecten meer gedaan. Ik ben in augustus naar Mexico vertrokken om daar weer met nieuwe dingen aan de slag te gaan waarschijnlijk ben ik in April weet terug. ZininZelfdoen zal wellicht niet meer op dezelfde manier verder gaan als voorheen. Er zijn ook een aantal wijziging aan de orde wat betreft de werkplaats waar binnenkort meer duidelijkheid over zal zijn.
Als er nieuwe successen zijn wat betreft ontwikkelde prototypes en dergelijke zal ik dat hier wel blijven delen.
Er is een goede kans dat ik in Mexico ook weer met een ZininZelfdoen-achtig project aan de slag ga, ook daar zal ik over bloggen als het zover is.

Groeten!

daan

One Comment leave one →
  1. remi van peursem permalink
    mei 9, 2016 11:40 am

    Beste Daan weet niet of je al terug bent maar ben erg geïnteresseerd en heb een project misschien.

Geef een reactie

