Skip to content

“Solarstream” team werkt komend half jaar aan Zonnespiegel

september 20, 2011

Hallo,

Wij zijn een gemotiveerd groepje studenten bestaande uit drie personen. (Ruben, Wouter, Vincent).

Wouter:

Ik ben Wouter, 24 jaar oud. Ik woon sinds december in den haag. Ik ben in 2006 gestart met de studie IPO en ik hoop dit jaar af te studeren in de richting engineering. In mijn vrije tijd werk ik aan mijn eigen bedrijf en beoefen ik golfsurfen.

Vincent:

“Ik ben Vincent. Geboren te Leimuiden op 24 april 1989. Mijn leeftijd is dus 22 jaar. Ik ben al van jongs af aan een jongen geweest die altijd op zoek is naar plezier in dingen. Ik sta positief in het leven en probeer overal het positieve van in te zien. Ik heb in Alphen aan den Rijn op het VWO gezeten. Hier heb ik met veel plezier gezeten. Tegenwoordig doe ik dus IPO. Ik ben altijd al een creatieve jongen geweest dus wat dat betreft zit ik hier wel op mijn plaats. Natuurlijk zijn er ook aspecten van de studie die ik moeilijker of vervelender vind. Naast studie lees ik graag. Ga ik langs bij vrienden of onderneem ik iets met vrienden. Verder hou ik van een spelletje op zijn tijd. Qua sporten doe ik momenteel niks vasts. Wel probeer ik enigszins in shape te blijven”.

Ruben:

Ik ben Ruben, geboren in Gouda. Sins 2008 student aan de Haagse Hogeschool. Dit jaar ben ik mijn 4de en waarschijnlijk mijn laatste jaar ingegaan.Ik heb destijds gekozen voor de keuzevariant Internationaal. Naast mijn creatieve geest zit een erg sportieve geest. Mijn hobbies zijn voetbal en fitness. Verder ben ik 20 jaar en kom sinds een paar weken elke dag met het openbaar vervoer uit Ter Aar.

Voor het vak “project 7” werken wij aan het project; de zonnespiegel

One Comment leave one →
  1. september 27, 2011 12:32 pm

    Hai Solarstream team!
    Heel veel succes met jullie opdracht! Ik hoop dat jullie er wat moois van gaan maken en kom graag een keertje kijken!
    Groetjes Inge

Geef een reactie

