Skip to content

Netwerkborrel een succes! Vooruitblik komende bijeenkomsten…

mei 10, 2010

De eerste netwerkborrel in Sprinhaver was een groot succes wat mij betreft en ik denk ook voor de meeste anderen. Simpelweg omdat er vrij veel mensen waren en omdat de sfeer goed was. Men bleef over het algemeen best lang ook viel me op, een aantal gingen -waaronder ik zelf gingen op een gegeven moment maar eten bestellen van de honger. Fijn dat jullie er allemaal waren!

Ik denk dat we volgende keer even een andere locatie moeten zoeken waar iets meer ruimte is. Ik zou er normaal toch een beetje meer een workshop van maken, maar dat kon hier niet, het was te vol en je kon niet staan, vandaar. Volgende keer wil ik een stapje verder gaan wat dat betreft. Wel gewoon een netwerkborrel, maar wat meer inhoud en richting. Meer over wat er gaande is met ZininZelfdoen, wat de plannen zijn, of er mensen gezocht worden om te helpen bij projecten zoals bijvoorbeeld de wedstrijd of de promotie. Als iemand suggesties heeft voor de invulling van de borrel, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Voor de agenda, de volgende borrel zal zijn op vrijdag 11 juni, ongeveer over een maand. Ik wil de borrel maandelijks organiseren voortaan. Daarnaast wil ik maandelijks de war rooms gaan organiseren, die ik voortaan maar actie-lounges zal noemen. Daar gaan we met zijn allen op laptops bij een cocktail en een koffie lekker knallen, dj-erbij. Brainstormen, twitteren, communities bestormen, wilde plannen maken, enzovoort. Het nuttige en het aangename combineren noemen ze dat wel. Zeer post-calvinistisch, fijn dat we niet meer hoeven lijden om goed te doen! Wie heeft zin om te helpen zo een avond te organiseren binnenkort?!

Verder nog even dit. 26/27/28 mei organiseert ZininZelfdoen samen met SETUPutrecht.nl een evenement over het open source ontwikkelen van producten. Het programma staat hier. Wees zeer welkom en nodig vooral ook iedereen uit die je denkt hiermee te kunnen interesseren. Het gaat hier vooral om de technisch/inhoudelijke kant. Dus ken je ontwerpers, techneuten, hackers, nerds, uitvinders, of wie je ook aan denkt, nodig ze uit! Twitter, mail, facebook het voort!

Groeten

Daan

One Comment leave one →
  1. mei 10, 2010 10:08 am

    Beste Daan,

    voor je vlg netwerkborrel kan je gebruik maken van Vredenburg 23 .
    Komen tafels, krukjes enz. Ook de hapjes en drankjes worden tegen een geringe vergoeding geregeld.
    Verders hebben we de beschikking over een beamer en geluidsinstallatie en kunnen de aanwezigen genieten van kunst.

    Was trouwens een geweldige avond.
    Groeten dannaz

Geef een reactie

